miercuri, 26 august 2009

In cautarea unui cv de calitate

Vreau si eu sa imi schimb locul de munca ca tot omul care vrea salar mai mare si beneficii mai multe. Cea mai buna modalitate din cate cunosc eu este sa iti faci un curriculum vitae de calitate si sa il imparti pe la firmele care fac angajari si unde ai tu impresia ca ai reusi sa te integrezi. Cautand pe google modele de cv am dat de tot felul de variante europene, romanesti, canadiene ale cv-ului care contin multe "casute" in care habar nu am ce sa completez asa ca am cautat modele de cv gata completate poate poate reusesc sa ma inspir din vreunul. Rezultatul nu prea a fost cel scontat pentru ca majoritatea erau in limba engleza si normal alta varianta a cv-ului dar am gasit si o varianta romaneasca care nu mi-a folosit la nimic dar care merita vizualizata

Niciun comentariu: